lolebzkoni

lolebzkoni

lolebzkoni

lolebzkoni

  • ۰
  • ۰
روش اول کلاهبرداری : 

شما از روی برچسب های غیر معتبر دیوارها ، شماره لوله بازکنی را برداشته و تماس می گیرید

پس از بازگویی مشکل خود ، اگر قیمت لوله بازکنی را بپرسید ، قیمت را حدود 30 هزار تومان یا حتی کمتر اعلام می کنند

وقتی مشکل شما را حل کردند بین 100 هزار تومان تا حتی یک میلیون تومان پرداخت کرده اید و مدام به این فکر می کنید که چه شد که 30 هزار تومان تبدیل به این قیمت فضایی شد.

قضیه از این قرار است که فرد کلاهبردار ، پشت تلفن کمترین قیمت را به شما اعلام کرده است تا بتوان گوی سبقت را از رقبای خود بگیرد. ولی وقتی کار را انجام داد اعلام می کند که منظور ما متری 30 هزار تومان بوده است.

همانطور که می دانید ، برای باز کردن گرفتگی لوله یا چاه توالت ، از فنر به همراه دستگاه استفاده می شود. فرد کلاهبردار اعلام می کند که برای باز کردن گرفتگی چاه توالت یا لوله فاضلاب ، من مثلا 8 متر فنر استفاده کرده ام و 8 تا 30 هزار تومان از شما دریافت می کند که می شود حدود 240 هزار تومان.

شما اعتراض می کنید و به خاطر کلاه گشادی که سرتان رفته به شدت عصبانی می شوید و اعتراض می کنید ولی کار از کار گذشته است. یا مبلغ فوق را پرداخت می کنید و یا اینکه باید منتظر کولی بازی ها و سرو صداهای کلاهبردار باشید. 

شما هم که آدم آبرو داری هستید و نمی خواهید همسایه ها متوجه مشاجره در خانه شما شوند و از طرفی هم حوصله و وقت شکایت و دادگاه و پاسگاه را ندارید تصمیم می گیرید فرد کلاهبردار را راضی کنید و با کلی چک و چانه راضی می شوید که مبلغی بسیار بالاتر از سی هزار تومان و اندکی کمتر از 240 هزار تومان به کلاهبردار پرداخت کنید.

پس از خروج کلاهبردار از محل ، کمی که بیشتر فکر می کنید احساس ساده لوح بودن ، خیلی اذیتتان می کند. تصمیم می گیرید در اینترنت به دنبال شماره اتحادیه لوله بازکنی بگردید ولی کار از کار گذشته و آب رفته به جوی باز نمی گردد. 

با شرکت های لوله بازکنی که فکر می کنید معتبر هستند و بهتر از برچسب های دیوار تبلیغ کرده اند و حداقل یک سایت و یک شماره ثبت دارند تماس می گیرید و می بینید که قیمت واقعی لوله بازکنی کمی بیشتر از 30 هزار تومان بوده. شاید 50 شاید هم کمی بیشتر.

این قیمت خیلی بهتر از 240 هزار تومانی بوده که با کلی جر و بحث از شما گرفته و اعصاب شما را به هم ریخته است. اینجاست که یکی از درس های زندگی برای همیشه در ذهن شما حک می شود و آن این درس است : هیچ ارزانی بی حکمت نیست.

روش دوم کلاهبرداری لوله بازکنی:

کلاهبردار ، قیمت کمی را اعلام می کند و مثل همیشه گوی رقابت را از تمامی رقبا می دزدد و وارد منزل شما می شود.

دستگاه را روشن کرده فنر را داخل لوله فاضلاب یا چاه توالت می کند و تظاهر می کند که تمامی تلاش خود را انجام داده و سعی در رفع مشکل دارد.

پس از گذشت زمان نسبتا زیادی ، اعلام می کند که لوله های فاضلاب شما مشکل دار شده و با فنر خالی باز نمی شود و باید قسمت های لوله کشی شده تخریب شده و مجددا لوله کشی انجام شود.

این جمله مثل آب سردی است که روی شما ریخته باشند. چون می دانید که هزینه تخریب و لوله کشی چند میلیون تومان برای شما آب می خورد و کل زندگی شما را هم به گند خواهد کشید. پس دنبال پیشنهاد دومی از سوی کلاهبردار هستید.

پیشنهاد دوم کلاهبردار این است : باید اسیدهایی را به همراه فنر به داخل چاه بریزیم که علاوه بر باز کردن گرفتگی باعث می شود که دیگر گرفتگی اتفاق نیفتد.ما این اسید ها را داریم اگر می خواهید استفاده کنیم. شما از این صحبت کلاهبردار خوشحال می شوید و قبول می کنید.کلاهبردار از منزل شما خارج شده و از خودرو خود چند گالن مایع وارد منزل شما می کند. گویا گالن ها از قبل برای همین کار آماده بودند.برای اینکه شما را گالن گالن سرکیسه کنند.

کلاهبرداری مایعات را داخل چاه ریخته و کم کم فنر می زند گویا تا مایعات نباشند ، کار انجام نمی شود. در نهایت که گرفتگی لوله را باز کرد اعلام می کند که قیمت لوله بازکنی را پشت تلفن اعلام کردم(مثلا 30 هزار تومان) و الان هم مثلا چهار گالن مایع استفاده کردم که قیمت هر گالن مایع مثلا 50 هزار تومان است و باید 230 هزار تومان پرداخت کنید.

باز هم همان آش و همان کاسه. شما معترض می شوید و نمی خواهید پرداخت کنید و فرد لوله بازکن شروع به کولی بازی کرده و با سر و صدا و جلب توجه همسایگان و ... به زور هم شده به قول خودش  پولش را از حلقومتان بیرون می کشد. در آخر شما می مانید و حس عجیب ساده لوحی و باز هم درس بزرگ زندگی که هیچ ارزانی بی حکمت نیست.

روش جالب و خنده دار کلاهبرداری دفاتر تخلیه چاه و لوله بازکنی

حال می خواهم روش کلاهبرداری جالبی و خنده داری که گرچه خنده دار است ولی متاسفانه واقعی بوده و ما از همکاران خود بارها شنیده ایم این است.

 شما برای خدمات تخلیه چاه و لایروبی چاه فاضلاب  طبق معمول  به سراغ برچسب های نامعتبر دیوارهای شهر رفته و شماره ای را بر می دارید. تماس گرفته و درخواست خدمات تخلیه چاه و لایروبی چاه می کنید.

چند نفری وارد منزل شما شده و چاه منزل را تخلیه می کنند. قیمت تخلیه چاه فاضلاب بر اساس مقدار فاضلابی دارد که توسط تانکر مکیده شده و از منزل شما خارج می شود. حال اگر این مقدار کافی بوده و پول خوبی به جیب افراد کلاهبردار برود که هیچ و اگر این مقدار کافی نباشد این افراد روش جالبی برای سرکیسه کردن شما دارند.

پس از تخلیه مقدار کمی از فاضلاب ، یکی از افراد به بهانه لایروبی چاه ، وارد چاه می شود  . پس از گذشت زمان زیادی می بینید که خبری از وی نیست.همکاران وی هم مثلا نگران می شوند و جو بسیار نگران کننده ای ایجاد می کنند که نکند همکار ما به دلیل گار فاضلاب فوت کرده باشد. همانطور که می دانید ، گاز فاضلاب کشنده بوده و باعث مرگ افراد می شود.

این جو بسیار دلهره آور ، چهار ستون بدن شما را می لزراند چون این فرد در منزل شما فوت کرده است .شما هم کارفرما هستید و هیچ بیمه ای برای افراد در نظر نگرفته اید. خلاصه همکاران فرد ، وارد چاه شده و مثلا جسد همکار کلاهبردار خود را خارج کرده و دراز به دراز  ، جلوی شما می خوابانند و شروع به کولی بازی معروف خود می کنند. طوری که گویا سالهاست که بازیگرند و تمامی بازیگران این مملکت باید کلاسهای بازیگری خود را پیش آنها ادامه دهند.

شما از وجود مرده در منزل خود هم وحشت کرده اید و هم به شدت از عواقب آن نگران هستید و به دنبال راه حل .در نهایت همکاران کلاهبردار ، به شما پیشنهاد می کنند که مبلغی را به عنوان حق السکوت به ما بده تا ما از خانه خارج شده و جسد را هم گم و گور کنیم. شما هم سرکیسه شده و مبلغ را پرداخت کرده و سرویسی دریافت نکرده اید . یا اینکه تصمیم می گیرید با پلیس تماس بگیرید تا روال ، قانونی تر باشد که در این صورت ، جسد کم کم به هوش آمده و همکارانش هم مثلا خدا را شکر می کنند که اتفاقی نیفتاده و تیرشان به سنگ می خورد.

متاسفانه این یک داستان نیست. بلکه حقیقتی است که در این کشور اتفاق می افتد و چه بسا انسانهایی که با اینگونه روش های باور نکردنی سرکیسه می شوند

پیشنهاد می کنیم از شرکتهایی سرویس بگیرید که حداقل شماره ثبت داشته باشند ، سایت معتبری داشته باشند که در موتور جستجوی گوگل هم بالا باشد. زیرا گوگل ، سایت های معتبر تر و با عمر بیشتر را بالاتر قرار می دهد.

  • ۹۷/۰۶/۰۶
  • lolebzkoni lolebzkoni

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی