lolebzkoni

lolebzkoni

lolebzkoni

lolebzkoni

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت لوله باز کنی

قیمت لوله بازکنی در تهران به عوامل و علت­های خاصی بستگی دارد که به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

۱- یکی از اولی­ترین موارد در زمینه قیمت لوله بازکنی بسته به موردی بودن آن دارد. مثلا مشتری تنها برای یک مورد باز کردن لوله تماس گرفته یا بیشتر از یک مورد باشد که پس از تماس مشتری و پس از توافق او با شرکت مورد نظر قیمت لوله بازکنی در تهران را مشخص و شرکت سرویس کار خود را برای ارائه کار مورد نظر به محل می‌فرستد. نکته‌ای را که باید در اینجا به قیمت لوله‌بازکنی در تهران به آن اشاره کرد این است که حتما قیمت را پس از تماس مطابق با عرف آن طی کنید و مواظب کلاهبرداری‌هایی که در این خصوص صورت می‌گیرد را باشید چون شرکت‌هایی هستند که پس از تماس به خاطر این که مشتری را از دست ندهند نه به خاطر رضایت مشتری قیمتی را کمتر از عرف آن با مشتری طی و پس از حضور در محل به ده برابر قیمت طی شده هم راضی نمی‌شوند و شاید برای منفعت شخصی موضوع لوله بازکنی را فرافکنی کرده و آن را به پر شدن چاه و غیره رد دهد که باید در زمینه قیمت لوله بازکنی در تهران با شرکتی که رضایت مشتریان و همشهریان محترم را در نظر می‌گیرند تعامل و همکاری کرد. همان طور که اشاره شد قیمت لوله‌بازکنی در تهران بسته به گرفتگی چند لوله دارد که قیمتی که برای گرفتگی یک لوله طی شده برای چند مورد گرفتگی لوله دیگر هم محاسبه می‌شود و اگر چند مورد باشد با تخفیف حتما شرکت ارائه دهنده خدمات توافق خواهد کرد.

۲- دومین موردی که در زمینه قیمت لوله بازکنی در تهران می‌باشد گرفتگی یک لوله ممکن است در بعضی از مواقع با زدن فنر در یک لوله باز نشود و باید چندین مورد این عمل را تکرار و یا از ورودی‌های دیگر باید فنر زده شود که قیمت لوله بازکنی در این گونه موارد هم در زمینه قیمت لوله بازکنی در تهران تفاوت دارد. که با توافق طرفین این امر باید انجام شود.

۳- از جمله موارد تعیین قیمت لوله بازکنی در تهران بسته به طول لوله که گرفتگی در آن به وجود آمده می‌باشد که طول لوله ممکن است چندین متر از یک تا ده یا بیشتر باشد که در این مورد هم در زمینه قیمت لوله بازکنی در تهران تفاوت دارد که سرویس کار مورد نظر برای رفع گرفتگی لوله از فنر چند متری برای آن استفاده نماید چون گاهاً مشتری اعلام می‌دارد که با فنر یک یا دو یا سه متری گرفتگی لوله فاضلاب باز می‌شود و سرویس کار گاها با فنر کوچک در محل مورد نظر حاضر می‌شود و با زدن فنر در لوله به گرفتگی مورد نظر در لوله فاضلاب نمی‌رسد و سرویس کارها چون اکثرا با موتور در محل مورد نظر حاضر می‌شوند و چون هم به فنرهای بزرگ ده متری و بیشتر با دستگاه در پشت موتور مشکل است باید دوباره برای آوردن فنر برگردد و فنر با طول بلندتری را به محل مورد نظر بیاورد که در این مورد قیمت لوله بازکنی در تهران تفاوت دارد و باید با توافق طرفین قیمت لوله بازکنی محاسبه شود.

  1. از جمله علت‌های دیگر در مورد قیمت لوله بازکنی در تهران بستگی به زمان باز کردن لوله هم گاها بستگی دارد همان طور که در بالا اشاره شد ممکن است باز کردن لوله از همان جا که لوله گرفته و آب بالا زده با زدن چندین بار فنر هم باز نشود و باید توسط سرویس کار بررسی و علت گرفتگی مشخص شود که این امر نیاز به زمان بیشتری دارد که باید از ورودی‌های دیگر هم دوباره فنر زده شده و بررسی شود و یا فنر با متراژهای بیشتر از ورودی گرفتگی مورد نظر و یا ورودی‌های دیگر امتحان شود که در این مورد هم قیمت لوله بازکنی در تهران تفاوت دارد که باز هم در این گونه موارد باید طرفین توافق نمایند. البته اگر به شرکتی که در اعتماد کافی را نسبت به آن ندارید در موارد ذکر شده حتماً خودتان نظارت کنید تا کلاهبرداری صورت نگیرد.

۴- از جمله موارد دیگری که می‌توان به آن در زمینه قیمت لوله بازکنی در تهران اشاره کرد این است که ممکن است لوله فاضلاب از دیگر طبقات ساختمان یا آپارتمان گرفتگی داشته باشد که با زدن فنر در لوله مورد نظر و بررسی آن از ورودی‌های دیگر نتیجه ندهد و باید علت آن در کل ساختمان یا آپارتمان بررسی شود که این امر هم در زمینه قیمت لوله بازکنی در تهران فرق قیمت آن پس از رفع گرفتگی پس از توافق طرفین باید محاسبه گردد.

۵- یکی دیگر از علت‌های تعیین قیمت لوله بازکنی در تهران پس از انجام بررسی‌های مورد نظر ممکن است نیاز به کنده کاری داشته باشد. و با زدن فنر لوله فاضلاب باز نشود و بسته به نوع کنده کاری از سیفون تا حتی گاهاً لبه چاه فاضلاب یا اگوی فاضلاب شهری و لوله‌کشی مجدد فاضلاب از صفر تا صد دوباره صورت گیرد که این موارد در زمینه قیمت لوله بازکنی در تهران تفاوت دارد و باید با توجه به عرف قیمت کنده کاری و لوله‌کشی فاضلاب توافق و محاسبه گردد.

۶- از علت‌های دیگری که قیمت لوله‌بازکنی در تهران را مشخص می‌کند همان طوری که اشاره شد این است که ممکن است گاها گرفتگی جزئی و با کوچک‌ترین کار انجام شده گرفتگی لوله باز شود که در این مورد در زمینه قیمت لوله بازکنی در تهران باید توسط شرکت ارائه دهنده خدمات منصفانه صورت گیرد و با مشتری در این مورد تعامل و رضایت او را در نظر بگیرد.

۷- یکی دیگر از عوامل تعیین قیمت لوله بازکنی در تهران بستگی دارد به مهارت پرسنل شرکت انجام دهنده خدمات مربوط می‌شود. شاید شرکت‌هایی باشند که پرسنل کاری آن شرکت مهارت کارآزمودگی خاصی را در این زمینه نداشته باشند و چندین ساعت سر یک گرفتگی لوله فاضلاب خود را معطل کنند و شرکتی که پرسنل ماهر و مجربی دارد گرفتگی لوله را با توجه به مهارت و تخصص خود بدون خرابی و تحمیل هزینه اضافی به دوش مشتری و کنده کاری این کار را انجام و با توجه به مهارت خود از مشتری اجرت آن را دریافت کند که باید مشتری در این خصوص با چنین شرکتی تعامل بیشتری داشته باشد تا به توافق برسند.

۸- تعیین قیمت لوله بازکنی در تهران ممکن است با توجه به نوع کار ارائه شده هم فرق می‌کند مثلاً ممکن است اشیائی در درون سیفون افتاده باشد  و نیاز به فنر زدن نباشد و باید با مهارت خاصی که سرویس کار شرکت دارد آن را از درون سیفون یا لوله در آورده و موجب تحمیل هزینه اضافی به دوش مشتری نشود. که این مورد هم در زمینه قیمت لوله بازکنی در تهران اثر گذار و طرفین باید با هم تعامل داشته باشند.

یکی از مهمترین نکات که باید مشتریان و همشهریان محترم در زمینه لوله بازکنی و قیمت لوله بازکنی در تهران باید بدانند این است که باز کردن هیچ نوع لوله فاضلاب اعم از دستشویی، حمام، آشپزخانه، پشت­بام و… در شرایط عادی هیچگونه تفاوتی را در قیمت نداشته و در صورت تماس با شرکتی این مسئله را مد نظر داشته باشید که با چنین عناوینی برخی به دلایل سودجویانه شما را گمراه نکنند.

  • lolebzkoni lolebzkoni
  • ۰
  • ۰

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان بی‌شک یکی از عناصر اصلی زیبایی و آرامش در محیط زندگی، رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان است. نقاشی از هر دو منظر جلوه ظاهری و کیفیت بسیار حائز اهمیت است. می‌توان گفت مهمترین بخشش در نقاشی، زیر سازی با کیفیت است. علاوه بر اینکه نقاش باید در این مرحله بسیار وسواس به خرج دهد، استفاده از متریال با کیفیت در این مرحله بسیار مهم است. اگر در مرحله زیرسازی آنچه گفته شد انجام نپذیرد، در مدتی نسبتاً کوتاه رنگ دیوار دچار ترک‌ و پوسته پوسته شدن می شود و با سرد و گرم شدن هوا به صورت تدریجی رنگ ور مل‌آید که یکی از بدترین مواردی است که در بسیاری از خانه ها و ساختمان ها دیده می شود. همچنین اگر در اجرای مرحله رنگ‌آمیزی ساختمان برخی ریزه‌کاری های مهم نادیده گرفت شوند در همان ابتدا موجب نارضایتی شما خواهد شد. برای مثال می‌توان به امواجی که در سطح نقاشی شده ایجاد می‌شود و همچنین به جای ماندن رد قلموی نقاشی اشاره کرد. با در نظر گرفتن تمامی این موارد، واضح است که رنگ‌آمیزی و نقاشی ساختمان امری ظریف و حساس بوده و اجرای صحیح آن نیازمند مهارت و دقت بالایی است. بنابراین تمام مراحل، باید منظم، با حوصله و دقیق انجام شود تا هم از نظر کیفیت و هم از نظر ظاهر ، نتیجه‌ی مطلوب را در پی داشته باشد. بسیاری از افراد هنگام اقدام برای نقاشی ساختمان، با قیمت‌ها و شرایط متنوعی مواجه می شوند که بعضاً تصمیم‌گیری را دشوار می‌کند. در نهایت نیز عموم مشتریان از خدمتی که دریافت کرده‌اند، راضی ‌نیستند. خدمات نقاشی ساختمان در تهران در اوستاپ، بهترین نقاش‌های ساختمان جمع‌آوری شده و تمامی آنها فعالیت‌های خود را طی فرآیندی مشخص و دقیق و به علاوه با استفاده از بهترین متریال موجود در بازار به انجام می‌رسانند. متخصصانی که سابقه همکاری با آنها در پروژه‌های ساختمانی پیشین به چندین سال رسیده و پس از سال ها گزینش در پروژه های مختلف گرد آوری شده‌اند. مجموعه یاور این اطمینان را می دهد که خدمتی ارائه خواهد شد که خیال مشتریان از کیفیت، قیمت مشخص و نحوه‌ی ارائه‌ی خدمت راحت خواهد بود

رنگ آمیزی سقف

گر یک سقف بلند را با رنگ تیره تر از دیوار ها رنگ آمیزی کنید کوتاه تر به نظر میرسد. با همین روش میتوانید رنگ سقف را روشن تر از دیوارها بگیرید تا بلندتر دیده شود. استادکاران نقاشی ساختمان رنگ سقف را با ترکیب کردن کمی تیره تر و یا روشن تر میکنند تا جلوه مناسب اتاق را ایجاد نمایند. اگر از همان رنگ سقف برای رنگ کردن چارچوب در و قرنیز دیوار نیز استفاده کنید اتاق دلنشین تر و متناسب تر به نظر خواهد آمد.

در نقاشی ساختمان همیشه یک نقطه کانونی برای فضا در نظر بگیرید. با رنگ متضاد دیوار و قرنیز و یا تیره تر کردن یک دیوار میتوان به سادگی ظاهر هر اتاقی را تغییر داد، با انتخاب مناسب رنگ های دیوار میتوان کاری کرد اتاق کوچکتر یا بزرگ تر به نظر برسد. هر جزء خاص اتاق را میتوان با انتخاب رنگ درست در کانون توجه قرار داد. راه پله های نرده ای که در میان اتاق قرار دارند اگر کمی تیره تر از دیواره ها رنگ شوند به یک نقطه کانونی خارق العاده تبدیل میگردند.

با بکار بردن رنگ های خنثی در نقاشی ساختمان میتوانید فضا را شیک و مد روز نشان دهید. منظور از رنگ های خنثی سفید و شیری و کرم ساده نیست. برای مثال میتوانید دیوارها را به رنگ کرم در آورید و از قهوه ای با تناژ قرمز برای قرنیز استفاده نمایید. حال با انتخاب اثاثیه رنگی مثل مبل و کوسن های رنگی یک فضای شیک و مد روز ایجاد نمایید. رنگ های خنثی دست شما را باز میگذارند و هر زمان که بخواهید با چند تغییر ساده در اثاثیه میتوانید حس و حال اتاق را تغییر دهید. همچنین میتوانید از طیف های روشن تر یا تیره تر رنگ های خنثی در نقاشی ساختمان کمک بگیرید و ظاهر اتاق را مطابق سلیقه خود تغییر دهید. به خاطر داشته باشید هر چه رنگ اتاق روشن تر باشد بزرگ تر به نظر میرسد.

 

گروه نقاشی ساختمان یاور با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای ترین نقاشان در این حرفه در زمینه انواع نقاشی ساختمان شامل نقاشی ساختمان با رنگ روغن، نقاشی با رنگ پلاستیک نقاشی با کنیتکس، نقاشی با رنگ آکریلیک و نیز استفاده از بهترین رنگها مثل جوتن آماده همکاری و خدمت رسانی به شما همشهریان تهرانی می باشد.

این گروه نقاشی ساختمان را بصورت ترکیبی فراهم نموده و شما دیگر لازم نیست دیوار منزلتان را بصورت یکدست با یک رنگ نقاشی نمایید.

شما می توانید در کار نقاشی ساختمان ترکیبی از چند رنگ را بکار برده و با استفاده از رنگ های روغن ، پلاستیک ، همچنین رنگ هایی نظیر رنگ مالتی کالر و غیره استفاده نمایید.

در کار نقاشی ساختمان معمولاً مرسوم است که نقاشی سقف را با استفاده از رنگ پلاستیک انجام می دهند.

برخی از زمینه های فعالیت نقاشی ساختمان و منزل را در لیست زیر خدمتتان ارائه می دهیم

نقاشی ساختمان در تهران

نقاشی نمای بیرونی ساختمان

نقاشی ساختمان  در غرب تهران

نقاشی دیوارهای سرویسهای بهداشتی

اتحادیه نقاشی ساختمان

همچنین این گروه قادر است از رنگهای متالیک و پلی استر نیز در کار نقاشی منزل استفاده نماید.

رنگ های برای قسمت های مختلف منزل

1. آشپزخانه

آشپزخانه قلب منزل است و نیازمند توجه بسیاری است، برای همین باید از رنگ های فلت یا مات به هیچ وجه استفاده نکنید، زیرا اصلا مناسب آشپزخانه نیست. آشپزخانه باید روشن باشد و هرچه روشن تر باشد، فضای کلی خانه را شاداب تر و روشن تر خواهد کرد. نوع رنگی برای آشپزخانه به کار میرود، رنگ مخصوص نمای داخل است. سعی کنید کمی از رنگ های براق روشن استفاده کنید زیرا این رنگ است که بر اشتهای افراد تاثیر گذار است.

2. حمام

به خاطر وجود رطوبت زیادی که در حمام است، حتما باید از نوع رنگ مخصوصی استفاده کنید تا در برابر رطوبت مقاوم پذیر باشد. نوع رنگی که برای این قسمت به کار می رود، رنگ مخصوص نمای داخل است و همچنین حتما باید برچسب مخصوص حمام روی آن خورده باشد. توصیه می کنیم که مانند آشپزخانه حتما از رنگ های روشن برای حمام مانند آبی روشن یا کاشی های سفیدرنگ استفاده کنید.

3. سقف

در خصوص سقف و اهمیت آن در منزل بارها صحبت شده است. سقف دیوار مجزای منزل نیست و حتما باید از رنگ مخصوص برای آن استفاده کرد، زیرا فرمول خاصی برای تولید آن به کار می رود. بهترین رنگی که برای سقف استفاده می شود، رنگ سفید است. توجه کنید که برندهای مختلفی برای رنگ های سقف وجود دارد ولی باید دقت کنید که حتما از رنگ های باکیفیت استفاده کنید. توصیه دیگر این است که حتما از رنگ های فلت و ساده استفاده کنید، زیرا هرچه ساده تر باشد، تمایز آن ها با دیوار بهتر است.

4. چهارچوب ها

چهارچوب ها درست است که از فضای کوچکی برخوردار هستند اما توجهی که باید به آن ها شود، بیشتر از بقیه مکان ها می باشد. رنگ هایی که برای چهارچوب ها استفاده می شود، کاملا خاص است برای حتما باید از رنگ های براق و قلموهایی استفاده کرد که رد و اثر آن ها نمانند.

5. دوش های حمام و ابزارها

شاید دوش های حمام و ابزارهایی مانند لوله ها خیلی در نظر اول مورد توجه قرار نگیرند، اما باید بدانید رنگ کردن آن ها همیشه باید مورد توجه قرار گیرد. البته ما رنگ خاصی برای این ابزارها نداریم و اصولا همان رنگ عادی که برروی دیوار به کار می رود هم می توان استفاده کرد. یکی ازموارد استفاده، موقعی است که لوله شما زنگ رده است که می توان تا حدی از خراب شدن آن پیشگیری کرد.

6. کاشی ها

کاشی ها ازمواردی هستند که ممکن است که در خیلی از مکان های منزل مانند سرویس های بهداشتی و آشپزخانه به کار بروند. اصولا کاشی ها رنگ نمی کنند مگر اینکه خراشیدگی آن به حد بدی باشد که اصولا سعی می کنند آن ها را تعویض کنند که مستلزم پرداخت هزینه گزافی است. ولی برای کاشی کاری رنگ های مخصوصی وجود دارد که حتما باید از آن ها استفاده کنید.

7. اتاق ها

اتاق ها دیگر مکانی هستند که حتما باید از رنگ های روشن در آن ها استفاده کنید. توصیه می کنیم که به هیچ وجه از رنگ های سفید براق استفاده نکنید. سفید های شیری یا رنگ های روشن مانند صورتی، سبز و غیره که دیگر سلیقه ای برای اتاق ها مخصوصا اتاق بچه ها توصیه می شود.

 

انچه باد در حین کاشی کاری و نظارت بر کار بدانید

 روش اجرا کاشی کاری

  • روش دوغابی: این روش در محلی استفاده میگردد که سطح پشت کاشی ناهموار و تراز نباشد

  • روش چسبی: این روش در محلی استفاده میگردد که سطح پشت کاشی ناهموار و تراز باشد.÷س میتوان نتیجه گرفت چسپ کاشی برای نصب مجدد کاشی به روی کاشی ،کاشی به روی دیوار گچی ،کاشی به روی دیوار سیمانی و......به کار میرود .

 نبش های اضافی بدون هماهنگی با شما اضافه نشود .مثلا ممکن است در کنار لوله رایزر فاضلاب حمام یک لوله برق باشد و پیمانکار کاشی برای هرکدام از این لوله ها یک نبش جداگانه اجرا کرده باشد که واقعا اضافه است. سعی کنید به منظور زیبایی هرچه بیشتر کار از این مسئله جلوگیری کنید.

 به پیمانکار بگویید که خط تراز سرامیکها را طوری بزند که وقتی در ورودی باز میشود زیر آن 2 سانتی متر با سرامیک فاصله داشته باشد تا اصطلاحا فرش خور داشته باشد.

 نکات فنی مهم را بدانید

  • گاهی موارد کاشی پشت لوله‌های آبگرمکن یا دودکش بخاری و مکان‌های دیگری قرار می‌گیرد که باعث می‌شود کاشی گرمای زیادی به خود جذب کند و بر اثر انقباض و انبساط کاشی ترک می‌خورد در ضمن برای جلوگیری از این امر لوله‌ها را با پشم شیشه می‌پوشانند و برای چسبندگی بهتر ملات با عایق پشم شیشه از تور سیمی استفاده می‌کنند.

  • ایزولاسیون شما باید علاوه بر کف تا ارتفاع 40 الی 60 سانتی متر روی دیوار را هم بپوشاند و بعد روی آن کاشی شود .

 فراموش نکنید که بندکشی یک عنصر طراحی است

این یک راز بزرگ در کاشی کاری ساختمان است که بسیاری از صاحب خانه ها هنگام طراحی کاشی در نظر نمی گیرند. بندکشی می تواند تقریبا به عنوان یک چشم انداز مهم در طراحی تبدیل شود. شما می توانید رنگ بندکشی را تغییر دهید، کاشی های فضایی را برای تاکید و یا عدم تاکید بر بندکشی و بسیاری از چیزهای دیگر ضخیم تر یا باریک تر کنید. امکان طراحی بندکشی را نادیده نگیرد.

 

کاشی بین کابینتی

در انتخاب کاشی بین کابینت به این نکته توجه کنید که کاشی های را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با محیط درون دارند. در انتخاب کاشی های بین کابینتی باید به نکاتی توجه داشت بنابراین کاشی ای انتخاب کنید که دارای ویژگی های زیر باشند.

 قابل شستشو

  • مهمترین عامل در انتخاب کاشی این است که کاشی قابیلت شستشو را داشته باشد چرا که این امر برای بانوان بسیار مهم است. هر چند تمامی کاشی های بین کابینتی قابلیت شستشو را دارند ولی برخی از کاشی به مرور و به هنگام شسته شدن کیفیت خود را از دست می دهند.

 اندازه آشپزخانه

  • ا گر آشپزخانه شما کوچک است پیشنهاد می‌شود از رنگهای سفید و روشن استفاده کنید و همچنین کاشی‌های براق می‌توانند نور بیشتری را به داخل آشپزخانه بیاورند. اگر سقف آشپزخانه شما کوتاه است بهتر است کاشی کار آن  را بصورت عمودی کار کند. اینکار باعث بلندتر نشان دادن سقفها می‌شود.

 توجه به رنگ

  • در انتخاب کاشی و نوع رنگ دلخواه خود وسواس به خرج دهید و کاشی های بین کابینتی خود را طوری انتخاب کنید. که با کایبنیت شما هماهنگی داشته باشد. استفاده از کاشی دلربا در فضای بین کابینت سبب می شود تا ما اتحاد میان ملزومات آشپزخانه را مشاهده کنیم.

 توجه به چگونگی چیدمان کاشی های بین کابینت

  • نوع استفاده از کابینت تاثیر بسزایی در انتخاب نوع کاشی بین کابینتی دارد. به طور مثال اگر کابینت استفاده شده شما از چوب می باشد استفاده از رنگ سبز می تواند تلفیق جالبی را به وجود آورد. اگر نور زیاد آشپزخانه شما را اذیت می کند می توانید از رنگ های ملایم استفاده کنید، و اگر رنگ های روشن شما را آزار نمی دهد می توانید از رنگ های براق و مات استفاده نمایید و زیبایی را به آشپزخانه خود هدیه دهید.

 مقاوم در برابر حرارت و ضربه

  • کاشی بین کابینتی را انتخاب کنید که در برابر ضربه و همچنین حرارت مقاوم باشد، چرا که فضای آشپزخانه به دلیل وجود وسایل گرمایشی همیشه گرم است بخصوص در انتخاب کاشی های پشت اجاق گاز. ساخت آثار هنری با استفاده از کاشی های گوناگون: شما می توانید فضای بین کابینت را با کاشی های گوناگون پر کرده و اثر هنری با مدل خود بسازید، که زندگی در آن جریان داشته باشد.

 توجه به صفحه روی کابینت

  • اگر در انتخاب بین کابینتی مشکل دارید، سعی کنید اول روی انتخاب صفحه روی کابینت تمرکز کنید. صفحه روی کابینت اسب بارکش آشپزخانه شماست و می تواند مقدار زیادی از بودجه شما را به خود اختصاص دهد، پس در انتخاب آن دقت کنید. برای صفحه روی کابینت تنوع کمتری به نسبت بین کابینتی در طرح و رنگ وجود دارد. صفحه روی کابینت می تواند قبل از بین کابینتی نصب شود، پس شما قبل از ساخت کابینت خود باید تصمیم بگیرید.

 

آماده سازی رنگ برای نقاشی ساختمان

اگر تصمیم دارید که رنگ روغنی را پیاده سازی نمایید، بایستی حتما از باز بودن کامل پنجره ها مطمئن گردید. چراکه تینر افزوده شده به رنگ، دارای بویی ماندگار و در عین حال بسیار نامطبوع است. بسیاری توصیه می کنند که دیوارها را ترجیحا با رنگ پلاستیک رنگ آمیزی نماییم. با این حال اگر کودک خردسالی در منزل دارید که ممکن است بر روی دیوارها نقاشی بکشد، احتمالا رنگ روغن گزینه ی مناسب تری خواهد بود.

 در ادامه پس از این که نوع، جنس و رنگ دلخواه خود را انتخاب نمودید، بایستی اقدام به آماده سازی رنگ نمایید. برای این منظور شما می بایست رنگ را در ظرفی جداگانه ریخته و بنا به دستورالعمل آن، آن را روان نمایید. این نکته را نیز از یاد نبرید که رنگ به خوبی و به صورت یکنواخت مخلوط گردیده باشد. هم چنین بایستی غلظت آن به اندازه کافی بوده و پس از هر مرتبه رنگ آمیزی، جهت حرکت قلم مو یا غلتک به یک شکل باشد. متاسفانه برخی به این نکته توجه نداشته و یک بار قلم مو را از بالا به پایین و بار دیگر نیز از چپ به راست حرکت می دهند. به منظور پوشش بهتر، توصیه می گردد که یک دست رنگ به صورت کامل از یک جهت اجرا گشته و دست دوم نیز به صورت کامل به جهت عمودی روی آن اجرا گردد.

نقاشی ساختمان را از کجا شروع کنیم؟

شاید یکی از متداول ترین سوالات برای بسیاری از عزیزان علاقه مند به نقاشی ساختمان در تهران ، بخش شروع و استارت آن است. لازم به ذکر است که در این مورد، بسیاری از نقاشان به صورت سلیقه ای عمل می کنند. با این حال در اینجا می خواهیم انجام این کار را به صورت اصولی برای شما عزیزان یادآور شویم.

گام اول: رنگ آمیزی و نقاشی سقف (نقاشی ساختمان با غلطک)

اگر قصد دارید که کار نقاشی ساختمان در غرب تهران را برای ساختمان خود انجام دهید، بهترین کار این است که از رنگ آمیزی و نقاشی سقف ساختمان شروع کنید. شما می توانید برای رنگ آمیزی سقف از غلتک رنگ با دسته قابل تنظیم استفاده نمایید که در حال حاضر در تمام فروشگاه های رنگ و ابزارآلات موجود می باشد شایان ذکر است برای لیست قیمت نقاشی ساختمان به سایت یاور مراجعه کنید.


خدمات نقاشی ساختمان به نسبت سایر خدمات ساختمانی بارزترین نماینگر جلوه داخلی ساختمان است که در عین حال به نسبت سایر خدمات قیمت پائین تری هم دارد. شایان ذکر است پائین بودن هرینه نقاشی ساختمان به معنی پائین بودن کیفیت نقاشی منزل نمیباشد. بسیاری از کارفرمایان در مرحله نقاشی ساختمان بسیار حساسیت به خرج می دهند که به دلیل جلوه نمائی داخلی ساختمان این حساسیت منطقی و درست است بابد توجه داشت که نقاش ساختمان مرحله آخر کار را انجام می دهد و کیفیت کاری که در مراحل زیرین انجام شده در کیفیت کار نقاش ساختمان تاثیر مستقیم و اساسی دارد.

 شما به عنوان صاحب خانه و کارفرما باید نکاتی را مد نظر داشته باشید که بتوانید یک کار رنگی خوب را تحویل بگیرید. چون یک کار باکیقیت میتواند 7 تا 10 سال دوام داشته باشد و نیاز به دستکاری نباشد و یک کار بدونه کیفیت شما را به چالش اساسی مواجه کند که کمتر از 3 سال مجبور به رنگ آمیزی مجدد خواهید شد؛ و حتی به جای احساس آرامش به شما احساس بدی دست دهد.

مدت زمان شروع و خاتمه کار نقاش ساختمان در منزل یا محل کار شما در حالت متوسط بین 8 تا 15 روز میباشد و رنگ آمیزی ساختمان شما باید طول عمری بین 7 تا 10 سال پیدا کند. پس برای مدت یک یا دو هفته در انجام کار نقاشی ساختمان سعی کنید برای خود و نقاشتان مساله ای که باعث نارحتی و دلخوری است ایجاد نکنید

پس پیشنهاد میکنم اگر برای کارتان حساسیت دارید حتما نقاشی که به تجربه و کارش اطمینان پیدا کردید (با معرفی دوستان - اطمینان به واسطه قرارداد – بررسی سوابق کاری – اتحادیه نقاشان ساختمان ) را انتخاب کنید تا به نقاشی ساختمان اطمینان داشته باشید چون اگر نقاشی را انتخاب کنیدکه به خدماتش به اطمینان نرسیده باشید؛ مطمنا برای خود و نقاشتان چند روزه ناخوشایند و چندین سال شک به کیفیت کارش را مهیا مکینید. .

 

نقاشی ساختمان

 

الف) سرویس نقاشی ساختمان در تهران در یاور  به ترتیب زیر انجام می‌شود
انجام کارهای لکه‌گیری و ترمیم بتونه‌ اولیه، سنباده کاری و آماده‌سازی برای آستر اولیه، اجرای لایه‌ اول آستر، لکه‌‌گیری و سنباده مجدد، اجرای لایه‌ دوم آستر، لکه‌گیری برای اجرای رنگ اصلی، پیاده‌سازی رنگ اصلی
ب) برخی از رنگ‌های اکریلیک قابل شستشو نیستند؛ اما کبال خود را ملزم می‌داند تا از رنگ‌های اکریلیک قابل شستشو استفاده کند.
پ) متخصصان نقاشی کبال معمولا برندهای رنگ سحر، هاویلوکس، هادی، پارس الوان، پارس بهار و پارس اطلس را برای نقاشی انتخاب می‌کنند.

 راهنمای قیمت

الف) قیمت نقاشی ساختمان بر اساس متراژ و کیفیت زیرسازی کار محاسبه می‌شود
ب) برای محاسبه هزینه‌ی نقاشی بر اساس متراژ، از ضرب طول در عرض اتاق‌ها استفاده می‌شود.
پ) هزینه‌ رنگ هم در قیمت‌ها لحاظ شده‌است؛ یعنی نیازی نیست رنگ را خودتان تهیه کنید و این کار بر عهده‌ی متخصص است.
ت) مواردی که خارج از سرویس روتین نقاشی کبال هستند و هزینه‌ی انجام آنها به صورت جداگانه دریافت می‌شود:

هزینه زیرسازی بیش از حد معمول (ترک‌های عمیق، شکستگی‌های طولانی، سطح گچی و ...): هر مترمربع بین ۱.۵ تا ۲ هزار تومان
هزینه‌ جداکردن کاغذ دیواری: هر مترمربع
۲ هزار تومان
هزینه‌ رنگ آمیزی نرده: هر متر (طول)
۱۲ هزار تومان
هزینه‌ رنگ آمیزی حفاظ کرکره‌ای: هر مترمربع
۲۴ هزار تومان
هزینه‌ رنگ آمیزی رادیاتور: هر متر (طول)
۱۲ هزار تومان
هزینه‌ی کارهایی از قبیل رنگ آمیزی در ورودی، رنگ آمیزی در پارکینگ، رنگ آمیزی در محوطه، اجرای تکنیک‌های خاص نقاشی، جابجا کردن مبلمان، جداکردن پرده و مواردی از این دست، به صورت توافقی محاسبه می‌شود.
هزینه نقاشی چارچوب پنجره‌ها به صورت جداگانه محاسبه و به قیمت نقاشی اضافه می‌شود. قیمت نقاشی هر واحد سطح از چارچوب پنجره معادل قیمت یک مترمربع از رنگ انتخابی است.

ث) حداقل سفارش نقاشی باید ۱۵۰ هزار تومان باشد
ج) قیمت‌ها بر اساس نرخنامه‌ سال
۱۳۹۷ محاسبه شده‌اند.

کاشی کاری

 مزایای یاور

·         نقاشان مجرب و حرفه‌ای

·         رعایت نظافت در طول نقاشی

·         قیمت مناسب و عادلانه

·         تضمین کیفیت نقاشی

 سوال‌های متداول

س: در نقاشی از چه برندهای رنگی استفاده می‌شود؟
ج: معمولا سعی می‌شود از برندهای ایرانی مطرح در بازار استفاده شود. برندهایی مثل رنگ سحر، رنگ هادی و هاویلوکس اصلی‌ترین انتخاب‌های نقاشان کبال هستند.

 

 


  • lolebzkoni lolebzkoni
  • ۰
  • ۰

لوله بازکنی


ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که لوله فاضلاب ساختمانتان دچار گرفتگی شده باشد و مجبور باشید گرفتگی آن را رفع کنید. اما چگونه گرفتگی لوله فاضلاب را رفع می‌کنید؟ با چه ابزاری می‌خواهید لوله فاضلاب را رفع گرفتگی کنید؟ برای این کار می‌توان از مایع لوله بازکنی، اسید لوله بازکنی، پودر لوله بازکنی، فنر لوله بازکنی، لوله بازکن خانگی، لوله بازکن شیمیایی، لوله بازکن اسیدی و دستگاه لوله بازکنی استفاده کرد.

هر یک از این مواد برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب کاربرد دارند اما اگر گرفتگی شدید باشد این مواد کارساز نخواهند بود. مواد و اسیدهای لوله بازکنی برای رفع گرفتگی‌های ضعیف مناسب است. گرفتگی‌هایی که علت آنها مواد زائد، مواد خوراکی، مو، چربی و آشغال باشد. اما اگر علت گرفتگی خاک یا رسوبات فاضلاب باشد که با گذشت زمان بسیار سخت شده‌اند دیگر با این اسیدها نمی‌توان اقدام به رفع گرفتگی لوله کرد. در این حالت باید از لوله بازکن‌های سخت استفاده کرد. لوله بازکن سخت یعنی ابزارهای لوله بازکنی که گرفتگی‌های سخت لوله فاضلاب را باز می‌کنند.

 

دستگاه لوله بازکنی

قبل از آنکه دستگاه لوله بازکنی ساخته شود شرکتهای لوله بازکنی و دیگر افراد برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب از فنر لوله بازکنی به همراه دریل استفاده می‌کردند.  یعنی فنر لوله بازکنی را به سر دریل بسته و اقدام به باز کردن گرفتگی لوله می‌نمودند. مشکل این کار در این بود که سرعت دریل زیاد بود و فنر نیز حفاظی نداشت. با حرکت سریع دریل فنر به سرعت دوران می‌کرد و به اطراف برخود می‌کرد. اما با ساخت دستگاه لوله بازکنی این مشکل حل شد. دستگاه لوله بازکنی به راحتی و بدون خطر گرفتگی لوله فاضلاب را باز می‌کند.

 

فواید دستگاه لوله بازکنی

دستگاه لوله بازکنی ابزاری مناسب برای باز کردن گرفتگی‌های سخت لوله فاضلاب است. دستگاه لوله بازکنی با ساختان مناسب خود کار لوله بازکنی را بسیار آسان کرده است. دستگاه لوله بازکنی به صورت کلی از موتور و فنر تشکیل شده است. موتور نیروی محرکه لوله بازکنی را تامین می‌کند و فنر نیروی بازکننده لوله بازکنی را بر گرفتگی‌ها وارد می‌کند. علت استفاده از فنر در دستگاه لوله بازکنی، انعتاف‌پذیر بودن آن است. دستگاه لوله بازکنی فواید بسیاری دارد که برخی از آنها به عبارت زیر است.

  • کوچک و قابل حمل
  • استفاده از برق شهری
  • باز کننده گرفتگی‌های سخت
  • سرفنرهای مختلف
  • فنر بلند برای لوله‌های طولانی
  • محفظه جمع‌کننده فنر
  • سرعت عمل در باز کردن گرفتگی
  • مناسب برای شرکتهای لوله بازکنی

 

روش کار دستگاه لوله بازکنی

برای شروع لوله بازکنی با دستگاه لوله بازکنی ابتدا باید دستگاه لوله بازکنی را به برق متصل کرد. سپس سرفنر مورد نظر را به سر فنر دستگاه لوله بازکنی وصل می‌کنیم و بعد فنر دستگاه لوله بازکنی را به آرامی از محفظه مخصوص فنر که روی دستگاه لوله بازکنی قرار گرفته است خارج کرده و وارد لوله فاضلابی که دچار گرفتگی شده است می‌کنیم. آنقدر فنر دستگاه لوله بازکنی را داخل لوله فاضلاب وارد می‌کنیم که سر فنر دستگاه لوله بازکنی به محل گرفتگی لوله فاضلاب برسد. سپس کلید «روشن» دستگاه لوله بازکنی را فشار می‌دهید تا موتور دستگاه لوله بازکنی شروع به حرکت کند. حالا فنر دستگاه لوله بازکنی گرفتگی‌های درون لوله را باز می‌کند.

تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که با دقت و آرامش فنر دستگاه لوله بازکنی را به داخل لوله فاضلاب فشار دهید. علت این کار این است که فنر بیشتر وارد لوله فاضلاب شود و تمام گرفتگی آن را از بین ببرد. همچنین می‌توان از کلید چپ‌گرد و راست‌گرد جهت تاثیر بیشتر دستگاه لوله بازکنی استفاده کرد. بعد از باز شدن لوله توسط دستگاه لوله بازکنی باید فنر دستگاه را از داخل لوله خارج کرد و در محل مخصوص روی دستگاه لوله بازکنی جمع کرد. پس خارج شدن فنر از لوله فاضلاب باید مقداری آب داخل لوله ریخته شود تا مواد زائد داخل لوله به داخل چاه هدایت شوند و دوباره باعث ایجاد گرفتگی نشوند.


  • lolebzkoni lolebzkoni
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • lolebzkoni lolebzkoni
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • lolebzkoni lolebzkoni