lolebzkoni

lolebzkoni

lolebzkoni

lolebzkoni

  • ۰
  • ۰

بعضی از توالتها بوی بدی دارند و این بوی بد باعث آزار ساکنین می شود. معمولا مشکل بوی بد فاضلاب و چاه توالت مربوط به سیفون توالت است. با تعویض سیفون و تعمیر آن مشکل بودی بد فاضلاب توالت و دستشویی حل می شود. اما اگر این امکان وجود ندارد و یا با تعویض سیفون توالت مشکل بوی بد فاضلاب حل نشد می توانید از بوگیر برای حل مشکل استفاده کنید. با قراردادن بوگیر در توالت بوی بد فاضلاب را از بین ببرید. 

 

بوی بد فاضلاب توالت و دستشویی
بوی بد فاضلاب توالت و دستشویی چیزی است که ممکن است در هر خانه ای وجود داشته باشد و باید آن را از بین برد. علت اصلی بوی بد چاه توالت سیفون آن است. برای حل مشکل یا باید سیفون توالت را تعویض کرد و یا از بوگیر توالت استفاده کرد. راه ساده استفاده از بوگیر توالت است. برای این کار می توان از بوگیر آماده استفاده کرده و یا در خانه آنرا تولید کرد. بوگیر توالت میتواند به راحتی بوی بد فاضلاب توالت را از بین ببرد. با استفاده از بوگیر توالت می‌توان به راحتی بوی بد چاه توالت را از بین برد. البته اگر بوی فاضلاب شدت زیادی دارد ممکن است به خاطر پرشدن چاه فاضلاب باشد. در این صورت باید از یکی از شرکتهای تخلیه چاه بخواهید تا در اسرع وقت چاه فاضلاب ساختمان را بررسی کرده و در صورت نیاز آنرا تخلیه کنند.

 

از بین بردن بوی بد توالت با استفاده از بوگیر

با استفاده از بوگیر توالت به راحتی می توان بوی بد فاضلاب چاه توالت را از بین برد. بعضی مواقع بوی بد فاضلاب چاه توالت چنان شدید و متعفن است که در بیرون از توالت و دستشویی نیز قابل استشمام است. این بوی بد باعث سلب آسایش از ساکنین و عابرین می شود. حتی در بعضی موارد استفاده از بوگیر نیز کارساز نیست و باید فکری اساسی برای این بوی بد کرد. در این مواقع تنها راه تعویض سیفون توالت است. اما اگر این بو چنین شدی نداشته باشد برای از بین بردن آن می توان از بوگیر استفاده کرد.
 

استفاده از بوگیر خانگی

برای از بین ردن بوی بد فاضلاب توالت، دستشویی و سرویس بهداشتی باید از بوگیر استفاده کرد. بوگیر توالت وسیله مناسبی برای رفع بوی بد فاضلاب توالت است. بوگیر توالت را میتوان از بیرون تهیه کرد اما چه بهتر که با استفاده از وسایل داخل منزل و به دست خودتان بوگیر توالت بسازید. یعنی خودتان در منزل بوگیر توالت بسازید. اگر شما هم در منزل تان با مشکل بوی بد فاضلاب توالت مواجه هستید این بوگیر توالت را حتما امتحان کنید.

برای برطرف کردن بوی بد فاضلاب توالت و حمام و یا بوی فاضلاب در منزل روشی خانگی می توان مفید باشد. لیمو و چند عدد گیاه تازه رزماری می تواند مفید باشد. برای ساخت بوگیر خانگی به ساقه رزماری دارای برگ، لیمو و آب نیاز دارید. تمام مواد را باهم مخلوط کنید و پس از مدت کوتاهی از آن استفاده کنید و با آن بوی بد فاضلاب را از بین ببرید.

  • ۹۷/۰۶/۲۰
  • lolebzkoni lolebzkoni

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی