lolebzkoni

lolebzkoni

lolebzkoni

lolebzkoni

  • ۰
  • ۰

نقاشی ساختمان

قیمت انواع رنگ برای نقاشی ساختمان

قیمت رنگ

قیمت رنگ روغنی یا نیمه روغنی:

این دسته از رنگ ها بیش تر در خانه استفاده می‌ شوند. سطح صاف و همواری دارد و رد قلم‌مو بر روی آن باقی نمی‌ ماند. مقاومت بالایی دارند و به‌ راحتی فرسوده نمی‌ شوند. از معایب این رنگ ها دیر خشک شدن و بوی نامطبوع آن‌ ها است.

هر لیتر حدودا از ۸٬۰۰۰ تا ۱۱٬۰۰۰ تومان است.

قیمت رنگ آستر یا پرایمری:

همان‌ طور که از اسم آن پیدا است این رنگ به‌ عنوان آستر در زیر کار استفاده می‌ شود. از آن برای پوشش دیواری که قبلا لکه‌ گیری و تعمیر شده است استفاده می‌ کنند که دیوار قبل از این که رنگ اصلی بخورد یکدست و تمیز شود. گاهی برای بهتر نشستن رنگ اصلی بر روی رنگ آستر، چند قطره از رنگ اصلی در آستر می‌ ریزند که این کار باعث می‌ شود کار نهایی پوشانندگی بیش تری داشته باشد.

هر لیتر حدودا از ۳٬۰۰۰ تا ۸٬۰۰۰ تومان است

قیمت رنگ پلاستیک یا نیمه پلاستیک:

این دسته از رنگ ها به دلیل این که لکه پذیر هستند و لکه‌ ها به‌راحتی از روی آن‌ ها پاک نمی‌ شوند، تنها راه کاربردشان در رنگ آمیزی سقف است.

هر لیتر حدودا از ۴٬۰۰۰ تا ۶٬۰۰۰ تومان است.

قیمت رنگ لاتکس یا اکرلیکی:

این رنگ ها با این که بر پایه آب هستند ولی قابل شستشو هستند. همچنین مدت‌ زمان خشک شدن آن‌ ها کم است و تقریبا بدون بو هستند. نکته مهم دیگر درباره این رنگ ها میزان بالای مقاومت آن ها است و به‌ راحتی فرسوده نمی‌ شوند.

هر لیتر حدودا از ۸٬۰۰۰ تا ۱۵٬۰۰۰ تومان است.

قیمت رنگ جلا و ورنی :

این رنگ تقریبا شفاف است و برای پوشانندگی و حفاظت از رنگ نهایی کاربرد دارد. البته بیش تر بر روی درها و یا انواع سنگ آنتیک کاربرد دارد. به دلیل این که مقاومت بالایی در برابر رطوبت و دما ندارد معمولا هرسال یک‌بار باید تمدید شود.

هر لیتر حدودا ۸٬۰۰۰ تومان است.

قیمت رنگ نانو :

از خصوصیات مهم این رنگ ساختمانی سازگاری با محیط‌زیست، مقاوم در برابر رطوبت، کپک و قارچ و عایق حرارتی است. این رنگ نوعی آکریلیک بر پایه آب است. رنگ نانو می‌ تواند به‌ عنوان عایق عمل کند و تا ۴۰ درصد از هزینه‌ های دستگاه‌ های گرمایشی در فصول سرد را بکاهد.

هر لیتر در حدود ۴۵٬۰۰۰ تومان است

قیمت رنگ با پوشش سلولزی:

این رنگ بر پایه الیاف طبیعی تولید شده است. بدون نیاز به زیرسازی است. عایق خوبی برای حرارت و صدا است. الکا، رومالین، پتینه و بلکا همگی یکی هستند و فقط با نام‌ های تجاری متفاوت عرضه می‌ شوند.

هر مترمربع حدودا از ۳٬۰۰۰ تا ۶٬۰۰۰ تومان است.

قیمت رنگ مولتی کالر:

این رنگ به دلیل تنوع بالا در رنگ، قابلیت ترمیم‌ پذیری، شستشوی آسان، مقاوم در برابر رطوبت و عدم جذب گرد و غبار از محبوبیت خوبی در بین مردم برخوردار است. این رنگ مناسب مکان‌ های پرتردد و شلوغ است.

هر مترمربع حدودا از ۵٬۰۰۰ تا ۱۰٬۰۰۰ تومان است

قیمت رنگ کنیتکس:

این دسته از رنگ ها به همراه ترکیبی مواد مصنوعی به دو صورت حلال با آب و یا روغن اجرا می‌ شوند. بیش ترین کاربرد آن در نمای داخلی و خارجی ساختمان است. به دلیل مقاومت و پوشانندگی بالا می‌ تواند ترک‌ ها و مشکلات جزئی دیوارها را بپوشاند.

هر لیتر حدودا ۳٬۰۰۰ تومان است.

قیمت رنگ استخری:

برای رنگ آمیزی استخر از این رنگ استفاده می‌ شود. این رنگ از مقاومت بالایی در برابر رطوبت و عوامل جوی برخوردار است.

هر لیتر حدودا از ۱۰٬۰۰۰ تا ۱۶٬۰۰۰ تومان است.

  • ۹۷/۰۶/۱۴
  • lolebzkoni lolebzkoni

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی